awesome

hej!
har inte vart hemma något på lovet så har inte kunnat berätta vad jag gör så jag gör det nu ist.

lovet började med att man stack till mormor och morfar, stannade där till onsdagen,
sen var jag hemma i en timma, och packade om och lite sånt, sen stack jag till tågstationen och begav mig till min älskling.
så var jag där till lördagen, riktigt mysigt.
sen nu igår så va jag hemma en timma igen och duschade och packade om sen åkte jag till min faster och sov över där, vaknade med värsta förkylningen ska försöka ta mig upp från sängen och sminka mig, ska nämligen gå ut och gå och snacka lite med min kära alexxa, har ju en del att snacka om..hihi

så jag har inte sovit hemma något på lovet, jag är helt slut, menmen så värld det!


omagaaaaaaash jag dör.
biebergasm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0