reason to cry

jag har en andledning till att gråta, jag har en andledning till att va arg, jag har en andledning till att inte vilja va med själv.
folk trampar på mig, sparkar på mig, spottar och går ifrån mig, fast med ord,
dom skriver oerhört fula och hemska saker till mig som får mig att lägga mig ner på marken och börja gråta,
dom skickar ord mellan varandra fram och tillbaka 1000 gånger om, så får mig att få ont i hela kroppen,
och det sista dom gör är att lägga den sista komentaren som får mig att rasa ihop helt och håller, det sista ordet som man läser sårar alltid mest, och det gör mig så jävla ledsen,
sen lämnar dom chatten utan att säga något,
jag visste inte att man kunde bli "misshandlad" av ord, det suger så oerhört mycket, saker som jag inte har gjort, ju mer falskt det är ju större blir ryktet. ibland är det ett rykte ibland inte, men personer har fan ingen rätt till att kränka en människa, det spelar ingen roll och det är jag eller du eller ngn annan, man kränker aldrig en person.
jag skulle vilja säga att kränkning är som en våldtäkt, en person kommer när som var som helst och hoppar på en, håller fast en, och tar all värdighet man har, allt självförtroende man har, allt, jag påstår inte att jag har blivit våldtagen eller misshandlad för det har jag inte,
men jag har inget självförtroende kvar, ingen värdighet, jag är bara sur och arg hela tiden utan att folk har en jävla aning varför, folk hoppar på mig på facebook och msn och vafan vet jag, håller fast mig vid datan för orden sårar men man kan inte sluta läsa, tar all ens känsla i hela kroppen,
jag kan inte påstå att mitt liv är grymt svårt, men jag skulle aldrig påstå att mitt liv är perfekt heller, för om det hade det hade jag inte skrivit dettta ?
men det som sårar mest och gör mig så jävla arg är när folk tror att dom vet saker om mig som inte alls stämmer, jag har ett eget liv, och det borde du med ha.

nu drar jag. peace

Kommentarer
Postat av: nanja

men lilla gumman, <3

2011-04-15 @ 23:07:03
URL: http://nanja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0