skola-09.53

hej nu sitter jag i skolan och jag igenting. just nu har vi svenska men jag tänkte att jag kunde uppdatera lite iaf.
en lärare gick förbi innan och såg att våran klocka va trasig i vårat uppehållsrum, så tog hon klockan och gick in i lärarrummet, 5 minuter kommer hon hit igen och sätter upp klcoakn igen, då står det att klockan är halv 1, men lilla fröken klockan är bara halv 10, efter-bliven.
aja hon har typ inte märkt något än. lärare är konstiga.

min konfirmations klänning är köpt http://bikbok.com/en/collection/Category/Dresses/Minnydress/
jag är så glad så glad så glad att den fanns i affären, så jag slipper skicka efter och sånt shitt, nu har jag den och jag är as glad.
har dock inte hittat några skor än.

idag åker jag till mormor och morfar, för han fyller 70 år ! grattis!
på lördag är det valborg, dock är jag inte hemma...men ah när alla andra har kul och lever livet, ska jag på begravning..eller ah jag får inte ens hänga med på begravningen, men men man måste ställa upp ibland.

nu känner jag att jag inte har så mycket mer att skriva, juste ! kommer ju inte kunna uppdatera på hela helgen, men ni överlever säker.


shiit ni som har läst allt detta är ju awesome! tråkigt värre att det inte blev något roligare, menmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0