10.55

nu har jag kommit hem från mitt andra hem, kållered.
jodå det var ju mysigt.
nu har jag svengelska, ååh fan vad kul det är , jo faktiskt datan gör ju så man har en aning kul.
vi ska på teater och sen slutar vi sen drar jag och elin ut och åker inlines i bikini, fyfan om man ramlar säger jag bara, men jag är ju bäst på att åka så jag kommer inte ramla (a
jag skriver sen om hur dt gick pusssss


Det här är svårt att förklara
kanske inte bara en vanlig låt om min vardag
Toppar och dalar, jag gav dig mitt hjärta
bara rakt ut, hmm det är min dåliga vana
För det blir så ibland, jag vet
det tar tid och jag tror jag vet
Vad vi gjorde för fel, passionerat
men okontrollerat, ha, idioter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0