hej igen!

hej nu är jag tillbaka.
helgen gick segt, men ändå snabbt, nu är det söndag, jag orkar inte skola och speciellt inte att vi har prov imon i hk och jag kan typ inget det kommer gå shit.

nu går jag och väntar på min jävla mens men den vill inte komma, oregelbunden.nu?
men blir den inte regeln´bunden efter tyå 2 år ?
det blev inte min iaf.
min va det i början när den brukar va oregelbunden då kom den på den rätt dagen nu vettefan, nu krånglar det bara. funderar på att skaffa p-piller. det kan ju alltid va bra att ha.

grattis till Alexxa och frej som har en månad idag, sjukt fina tsm, hehe har inte sett dom i verkligheten men dom är säkert ur söta!

dnjkclrdnfjlcrndsjlfndejklsdnjxedjffvvbjkvbjbvbvjbvj slår sönder mitt tangentbord, så fucking fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0