Jag orkar inte skolan, jag får damp, åååååh

hej, nu sitter jag i skolan och tänkte klaga lite på mitt liv.
nej men jag orkar fan inte skolan mer, kan man inte klara livet utan den? okej nej det kan man inte men iaf kom igen jag orkar inte.

tiorsdag- bokredovisning, matte prov, redovisning i bilden, text och glosor och engelskan och bokredovisning i engelskan också.
fredag- matte, fetaste svenska inlämningen.

ja har som sagt lite att göra denna vackra molniga och fett kalla dag,
men på fredag åker jag upp till min bebbuuu igen:d
ska på vanessas konfirmations fest oxå. ska bli väldigt mysigt vet bara inte vad jag ska ha på mig :/
men det löser la sig, som det brukar göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0